Аутсорсінговий Call-Center "KNOCK" створено у 2011 році.

Основним напрямом діяльності компанії є організація системи обробки вхідних та вихідних звернень, які надходять різними комунікаційними каналами, у тому числі: телефонними, e-mail, web, sms.

Аутсорсінговий Call-Center "KNOCK" оснащений надійним та багатофункціональним обладнанням, яке дозволяє:

  • якісно опрацьовувати велику кількість дзвінків без зниження рівня доступу;
  • створювати інтелектуальну маршрутизацію викликів для мінімізації втрат вхідних дзвінків;
  • структурувати базу клієнтів;
  • адаптовувати програмне забезпечення під індивідуальні умови та задачі клієнтів;
  • збирати та аналізувати статистичну інформацію за різними критеріями, тощо.

Проте найголовніше та найцінніше у компанії це Наші працівники-професіонали, які володіють чималим досвідом у сфері телефоії.

Чому Аутсорсінговий Call-Center «KNOCK"? - Тому що лише Ми чуємо усіх хто до Вас стукає - "KNOCK-KNOCK!")). Ви ще навіть і не здогадуєтесь, а ми вже вітаємо Ваших клієнтів, які за мить будуть у Вас.